piątek, 21 lipca 2017

Haul zakupowy #4

Hejka! Witam was w ten wakacyjny piąteczek, który już nie koniecznie jest naszym ulubionym dniem w tygodniu. Jak wiecie obecnie wszędzie w sklepach są wyprzedaże. Nie mogłam popuścić takiej okazji i również wybrałam się na zakupy. Nie kupiłam dużo rzeczy, no ale zawsze to coś.
Z góry chciałam przeprosić że ubrania są troszkę pomięte ale w taki upał nie chciało mi się ich prasować :P



Crop-top kupiony w Sinsay. Cena ok. 15 zł.


T- shirt kupiony w Sinsay. Cena ok. 15 zł.


Body kupione w Sinsay. Cena ok. 20 zł.


Bluzka kupiona w Cropp. Cena ok. 20 zł.


 Jeansy kupione w Cropp. Cena ok. 50 zł.

❤❤❤

7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pierwsza bluzka, wzór palmowy bardzo kojarzy mi się z latem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy, wszystko jest cudowne i sama chętnie przygarnęłabym te rzeczy do swojej szafy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, mi najbardziej spodobały się body. Niby klasyczne ale mają swój urok :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na owy pos,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne rzeczy. Najbardziej mi się podoba pierwsza bluzka. Przypomina wakacje.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Body są ekstra, chyba wybiorę się do sinsaya :D

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    http://porannepogaduszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń