środa, 5 lipca 2017

13 powodów dlaczego - Recenzja #3

Tytuł tego serialu zna chyba każdy. Wszędzie na internecie widniały reklamy, wszędzie się o nim mówi. Duża część nastolatków już go obejrzała, jest w trakcie albo zamierza. Ja jestem już po i postanowiłam napisać o tym serialu co nie co.


Hannah Baker popełnia samobójstwo, a jej znajomy dostaje 13 kaset magnetofonowych, na których dziewczyna nagrała powody odebrania sobie życia.

To jedno zdanie wydaje mi się, że idealnie opisuje ten serial. Trzeba przyznać, że serial nie jest łatwy do oglądania. Oglądając go w mojej głowie systematycznie pojawiało się mnóstwo pytań, przemyśleń, refleksji. Serial ukazuje, że nawet najmniejsza krzywda może doprowadzić do tragedii. Coś co nam wydaje się zabawne innemu może odebrać życie. Ilość wniosków, które otrzymałam oglądając ,,13 powodów dlaczego'' jest ogromna. Tak na prawdę pod koniec serialu cała prawda wychodzi na jaw dlatego warto obejrzeć go do końca. Z niecierpliwością czekam na drugi sezon serialu, jestem ogromnie ciekawa czy pewne osoby poniosą konsekwencje swoich czynów oraz jak potoczą się dalsze losy bohaterów.
Serial jest warty obejrzenia, jednak momentami trudno się odnaleźć i zrozumieć.

❤❤❤

9 komentarzy:

  1. A mnie trochę rozczarował pomysł drugiej części. Moim zdaniem serial powinien kończyć się po pierwszym sezonie ;) Obawiam się, że ciąg dalszy może zepsuć obraz całości. A serial obejrzałam w ciągu kilku dni i pokochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam cały sezon w trzy dni, uwielbiam go! Serial dający do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam cały w 3 dni. Bardzo mi się spodobał i szczerze polecam ! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem totalnie zakochana w tym serialu !! Z niecierpliwością czekam na drugi sezon, jestem bardzo ciekawa co z Alexem i czy będą poruszane jeszcze wątki z Hanną.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet o nim nie słyszałam :D Bardzo mnie zaciekawiłaś, lubię takie psychologiczne seriale :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja przyjaciółka ma książkę i poleca dużo bardziej niż serial :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja go nie oglądałam. Wydaje się naprawdę ciekawy, ale chyba nie mój gatunek. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mnie zaciekawiłaś, muszę się w końcu zmobilizować i obejrzeć serial:)
    co powiesz na wzajemna obs? daj znać, buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam tego serialu, ale czytałam opinie amerykańskich psychologów, że ten serial może być społecznie szkodliwy wbrew pozorom :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń