wtorek, 13 czerwca 2017

Warszawa, koniec szkoły - plany na przyszłość

Hej, hej!! W końcu mam czas napisać taki prosto z głowy post. Na prawdę bardzo mi tego brakowało. Od szkoły mam już totalnie wolne. Wszystko pozdawane, zostało tylko nauczyć się roli na zakończenie roku. Z moich ocen jestem średnio zadowolona, wiele zawaliłam przez  moją ostatnią chorobę :( Kilka ocen mogłam podciągnąć, ale to już trudno.
Jeśli chodzi o wybór szkoły średniej ostatecznie złożyłam papiery do technikum na organizację reklamy. Mam nadzieję, że mnie przyjmą. Trzymajcie kciuki!! :)
Wyniki z egzaminu gimnazjalnego będą już w tym tygodniu, dokładnie nauczyciele nam nie mówią, modlę się o jak najlepsze wyniki :)

Kilka tygodni temu razem z całym gimnazjum byłam na wycieczce w Warszawie. Bardzo mi się podobało, był to mój pierwszy raz w stolicy i na pierwszy rzut oka przypadła mi do gustu. Mam nadzieję, że wybiorę się tam jeszcze nie jeden raz. Podczas pobytu zrobiłam mnóstwo zdjęć. Postanowiłam się z wami kilkoma podzielić. Są one dla mnie ogromną pamiątką oraz na pewno będą przypominać mi moją klasę, z którą będzie mi się ciężko rozstać.






 
















 








 
❤❤❤

18 komentarzy:

  1. Super, że byłaś w Warszawie.
    Zawsze warto zwiedzić stolicę chociaż raz :)
    Wybrałaś fajny profil :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Warszawę, byłam tam kilka razy :)

    Obserwujemy? :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/summer-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za jak najlepsze wyniki egzaminów! :) napewno się dostaniesz. A co do Warszawy to pięęękne zdjęcia! Magiczne
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś bardzo ciekawy i przyszłościowy kierunek :) Oczywiście trzymam kciuki!
    W Warszawie jeszcze nigdy nie byłam, ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest warszawa :)
    zapraszam do obserwowania :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia! Też uczęszczam na kierunek technika organizacji reklamy :)
    Trzymam kciuki, żeby Cię przyjęli :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Warszawa <3 nareszcie upragniony koniec roku szkolnego <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, naprawdę rewelacyjne :)
    trzymam kciuki za egzamin, na pewno będziesz mieć
    dobry wynik :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog! Bardzo ciekawy!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Warszawa wygląda cudownie i cieszę się, że jest tak blisko mnie. Jeśli chodzi o oceny to szkoda, że nie udało Ci się ich poprawić, ale mam nadzieję, że egzaminy poszły Ci bardzo dobrze!

    Może wspólna obserwacja? Zacznij :)
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie byłam w Warszawie, ale jest to moje marzenie i na pewno niedługo tam pojadę <3
    Trzymam kciuki za wyniki!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam swoje dylematy dotyczące wyboru szkoły średniej... Mam nadzieję, że z następnego świadectwa będziesz bardziej zadowolona ;) Fajne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Warszawę. Mieszkam dosyć blisko i często ją odwiedzam ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja dawno nie byłam Warszawie. Tylko po zazdrościć wyjazdu. Świetne posty. :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Warszawa jest przepiękna, byłam 3 lata temu <3

    Zaobserwuj♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! Ja niestety od jakiegoś czasu nie bywam w Warszawie... Twoje zdjęcia zachęciły mnie bezwzględnie do jej ponownego odwiedzenia!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja przyznaję, że jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie! :D To piękne miasto i idealnie pokazałaś to na zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń