piątek, 23 czerwca 2017

Plany na wakacje :)

Cześć! Dziś przychodzę do was z wakacyjnym postem, a mianowicie są to moje plany na wakacje. Jako jedna z nielicznych nigdzie nie wyjeżdżam z rodzicami. Jedynie na co mogę liczyć to jednodniowe wypady. Mimo to mam już kilka pomysłów jak te wakacje spędzić aktywnie i nie nudząc się.

1. Filmy - Przez rok szkolny mam mało czasu aby w spokoju obejrzeć sobie jakiś film. Wakacje to idealny czas aby nadrobić zaległości.

2. Książki - Nie ukrywam, że książki uwielbiam czytać, jednak tak samo jak z filmami podczas roku szkolnego jest ciężko z czasem :( Tak samo w tym roku postaram się nadrobić moje książkowe zaległości.

3. Seriale - Seriale oglądam przez cały rok, jednak zaskoczę was!! Jestem osobą która ogląda te babcine seriale typu : ''Barwy szczęścia'', ''M jak miłość''. Jest mnóstwo seriali które oglądam właśnie przez cały rok. Oglądam też brednie, które powoli pozbawiają mnie mózgu. Mam tutaj na myśli ''Trudne sprawy'', ''Dlaczego ja'', ''Ukryta prawda''. Tak, ktoś to ogląda i jedną z tych osób jestem ja :D
Bądźmy szczerzy te seriale nie wnoszą nic do mojego życia, a jedynie pochłaniają mi czas.
Jest natomiast wiele seriali internetowych, które mają jakiś morał, a ja niestety nie mam czasu już ich oglądać. W te wakacje postanowiłam obejrzeć kilka z nich. Pierwsze na liście są ''Słodkie kłamstewka'', które prawie wszyscy już widzieli.

4. Wypady ze znajomymi - Cóż to byłyby za plany gdyby na mojej liście zabrakło spotkań z przyjaciółmi. Myślę, że takie wypady są super, nigdy podczas nich nie ma nudy i po prostu polecam każdemu.

5. Gotowanie - W tym roku podczas wakacji jednym z moich planów jest nauczenie się choć trochę gotować, najprostsze rzeczy oprócz gotowania wody na herbatę ;) Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować ten punkt i że przez ostatnie dni wakacji będę zajadać się tortem własnego wykonania.

6. Robótki ręczne - Myślę, że jest to super zabijacz czasu, a także dzięki takim DIY można się wiele nauczyć, ozdobić pokój lub cokolwiek innego.

7. Sport - Mam ogromną nadzieję, że w tym roku się zmobilizuję i w końcu zacznę na poważnie, regularnie ćwiczyć. Jako że są tą wakacje, dni są długie mam nadzieję, że często uda mi się pójść na wieczorny spacer, pobiegać i oczywiście pojeździć na rowerze. O takich aktywnościach warto pamiętać przez całe lato. Trzymajcie za mnie kciuki.

8. Zakupy - Mam tutaj na  myśli zakupy odzieżowe, każda dziewczyna je uwielbia i nie warto o nich zapominać przez wakacje. Wypad do galerii przynajmniej mi zajmuje cały dzień, sprawia ogromną przyjemność dlatego na pewno nie raz wybiorę się chociażby na tour po sklepach.

9. Praca wakacyjna - W tym roku bardzo chciałam podjąć się właśnie takiej pracy, jednak w mojej okolicy nikt nie chce ''zatrudnić'' osoby niepełnoletniej, która w dodatku nie ukończyła 16 lat :( W te wakacje jeszcze sobie niestety nie dorobię, ale dodałam ten punkt dla was, bo może w waszej okolicy spokojnie znajdziecie taką pracę.

10. Blog - Kilka ostatnich miesięcy lekko zaniedbałam bloga, a w wakacje postaram się to poprawić i często wrzucać tutaj posty. Mam również kilka nowych pomysłów i mam nadzieję, że uda mi się z nimi ruszyć. Tak samo chciałabym dodawać DIY, jednak co z tego wyjdzie to się okaże ;)  

A jakie wy macie plany na wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś? Polecacie jakieś filmy/ książki?


 UDANYCH WAKACJI WSZYSTKIM :) 

 ❤❤❤

17 komentarzy:

  1. Ja planuję spędzić wakacje aktywnie. Oprócz tego myślę, że nie zabraknie podróżowania. :) Obserwuję. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za twoje plany! Ja jak na razie ciągle siedzę przed laptopem i nic nie robię, ale muszę to w końcu zmienić :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również w roku szkolnym nie miałam czasu na filmy, więc w wakacje również zamierzał uzupełnić swoje braki :) O zakupach też nie zapomnę, chcę kupić sobie jakąś sukienkę z hiszpańskim dekoltem :D Powodzenia w wakacyjnych planach!
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy dużo podobnych planów! Udanych wakacji!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę,że mamy bardzo podobne plany wakacyjne :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również mam plany, żeby w te wakacje solidnie i regularnie ćwiczyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana tez mam podobne plany na wakacje 😂 I tez uwielbiam tzw. babcine seriale, najlepsze jest Na dobre i na złe ❤️
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. babcine seriale wcale nie są złe ;D udanych wakacji ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chcę cię zrazić, ale ja w wieku 17 lat mam problem ze znalezieniem pracy, bo dużo ludzi chce zatrudniać osoby pełnoletnie, bo wtedy jest łatwo z dokumentacją haha
    Fajne pomysły na spędzenie wakacyjnych dni!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing post dear! :)
    I following you, follow me back! <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam zamiar nadrobić książkowe, filmowe i serialowe zaległości. Na sport też staram się znaleźć trochę czasu i przede wszystkim rozwijać moje pasje i zainteresowania :) Powodzenia w realizacji planów!
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie wakacje to zawsze taki czas, nadrabiania książek, filmów, seriali ;pp
    Udanych wakacji!
    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. książki i filmy-uwielbiam^^ lecę nadrabiać zaległości
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby Ci się udało wszystkie te plany zrealizować <3 Moje są podobne :D

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere
    PS: Na blogu właśnie trwa konkurs - do wygrania KYLIE JENNER LIP KIT x3
    

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja lista jest podobna. Jednak z uwagi na kontuzję nie mogę uprawiać sportu, ani nigdzie pracować.
    Jeżeli nie ukończyłaś 16 lat bardzo ciężko będzie znaleźć Ci legalną pracę.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń