wtorek, 16 maja 2017

Moje ulubione filmy #2

Poprzedni post z tej serii był na prawdę bardzo dawno temu. Muszę to zmienić i dodawać te posty w miarę regularnie. Tak samo jak w poprzedniej części przedstawię wam trzy filmy, które bardzo lubię.
A jeśli ktoś jeszcze nie widział poprzedniego posta tu wystarczy kliknąć TUTAJ.

1. Obce niebo.




 Gatunek: Dramat, Thriller
Produkcja: Polska, Szwecja
Premiera:16 październik 2015 (Polska), 16 wrzesień 2015 (świat)






 2. 183 metry strachu.


Gatunek: Dramat, Thriller
Produkcja: USA
Premiera: 22 lipca 2016 (Polska), 21 czerwca 2016 (świat)

W wyniku splotu nieszczęśliwych wydarzeń, młoda kobieta, Nancy znajduje się na mieliźnie. Od brzegu dzieli ją jedynie 200 metrów, ale mieliznę opływa wielki żarłacz biały, krążący w wodach oddzielających Nancy od brzegu. Histeryczna walka o życie zamienia się w psychologiczną wojnę o przetrwanie.

Film tak samo jak poprzedni oparty jest na prawdziwych faktach. Walka młodej kobiety o życie była niesamowita. Jednak czy wygrała czy przegrała? Tego dowiecie się po obejrzeniu filmu. 
 8/10
3. Pokój.
Gatunek: Dramat
Produkcja: Irlandia, Kanada
Premiera: 26 lutego 2016 (Polska), 4 września 2015 (świat)



24-letnia Joy i jej pięcioletni syn Jack mieszkają w nędznej szopie, którą nazywają „pokojem”.      Joy i Jack są przetrzymywani przez mężczyznę, którego nazywają ''Stary Nick'', jest on biologicznym ojcem Jacka. Joy próbuje zachować optymizm dla syna, ale czasami ulega depresji i cierpi na skutek niedożywienia. Kobieta przekonuje Jacka, że świat istnieje tylko w „pokoju”, podczas gdy reszta świata istnieje tylko w telewizji. Kiedy mężczyzna mówi kobiecie, że stracił pracę i nie jest w stanie ich utrzymać kobieta postanawia uciec wraz z swym synkiem. Podstępem dziecko wydostaje się z pomieszczenia. Oszołomiony chłopiec długo nie może zrozumień otaczającego świata.
9/10
❤❤❤

6 komentarzy:

  1. Z zażenowaniem muszę przyznać, że nie oglądałam żadnego z polecanych filmów. Zdecydowanie muszę nadrobić zaległości! :)
    Pozdrawiam, Mavselina (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam tylko Pokój i bardzo mi się podobał. 183 Metry Strachu raczej nie dla mnie, ale Obce Niebo chętnie obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 183 metry strachu oglądałam i powiem szczerze, że tak średnio mi się podobał, trochę nudnawy :D Pokój mam zamiar obejrzeć w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale zdecydowanie obejrzę.

    Mój blog: Recenzje filmów. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skuszę na "Obce niebo" :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam tych filmów :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń