poniedziałek, 1 maja 2017

Haul z Aliexpress

Do tej pory nie wierzę, że odważyłam się zamówić coś z chińskiej stronki aliexpress. Aliexpress jest odpowiednikiem naszego allegro. Rzeczy z ali są jednak dużo, dużo tańsze. Oglądałam na youtube mnóstwo filmików z rzeczami z tego sklepu i w końcu odważyłam się sama coś zamówić. Oczywiście nie kupiłam od razu połowę sklepu, ale zamówiłam kilka tanich rzeczy do sprawdzenia. Za pewne jak każdy na początku. Nie oczekiwałam od tych rzeczy super jakości, ale nie ukrywam że byłam w szoku kiedy otrzymywałam po kolei paczki. Dużym plusem ali jest to, że nie musimy płacić za wysyłkę. Minusem jest to, że towar do nas długo idzie, ale nie możemy się w sumie dziwić.



Naklejki emoji, 5 sztuk. Cena ok. 4 zł. (Chciałam wcześniej kupić te naklejki w jednym ze sklepów z artykułami papierniczymi i musiałabym za 1 sztukę zapłacić 1,80 także udało mi się troszkę zaoszczędzić na tym zakupie.)


Bransoletka ze znakiem nieskończoności. Cena ok. 0,80 zł. (Miałam ją już kilkakrotnie ubraną i na całe szczęście nie brudzi ona skóry jak inne tego typu bransoletki. Nie oczekuję, że bransoletka za niecałą złotówkę długo mi posłuży, ale jak na razie daje radę.)


Silikonowy case na telefon. Cena ok. 6 zł. (W tym wypadku jestem zachwycona jakością tej obudowy. Jest to najlepsza obudowa z mojej kolekcji. Wcześniejsze zawsze zamawiałam na allegro, ale zdecydowanie z tym kończę. Case z allegro za który zapłaciłam 25 zł jest dużo, dużo gorszej jakości niż ten. Na pewno zamówię z ali kolejne case, ponieważ ten jest cudowny, polecam.)


Torebka. Cena ok. 12 zł. (Od tej torebki nie oczekiwałam super, extra jakości, ale ponownie się zaskoczyłam. Torebka jest super wykonana i wykończona. Najważniejsze jest to, że produkt wygląda identycznie jak na obrazku. Torebeczka jest malutka, ale o taką mi chodziło. Jedynym minusem może być zbyt krótki pasek, ale myślę że po prostu trzeba ją nosić na jednym ramieniu.) 

❤❤❤

10 komentarzy:

  1. Ja ostatnio też zamówiłam pierwsze rzecz a aliexpress i też bardzo pozytywnie się zaskoczyłam :D Torebka bardzo ładna, kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie zamawiałam z tej stronki, ale chyba się skuszę ;)
    Zapraszam: http://oczamimalilaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah! Na tym aliexpress są takie cudeńka. Czekam do 18-nastki aż będę miał karte i w końcu będę zakupoholikiem jakiś badziew ahhhh. Naklejki są świetne. Super zakupy
    obserwuje http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie zamawiałam z tej strony, preferuje inną ;)

    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja często zamawiam coś z Ali :)


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne naklejki emoji ^^ Śliczny case na telefon!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie zamawiałam z Aliexpress ale mnie zachęciłaś! Nie wiedziałam że wysyłka jest darmowa. Mam małe pytanie, czy trzeba od razu zrobić przelew czy można zapłacić przy odbiorze?
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post :)
    Zapraszam do nas:
    ***KLIK***
    Pozdrawiamy, xxx

    OdpowiedzUsuń