niedziela, 7 maja 2017

Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno - Recenzja #1

Od jakiegoś czasu coraz częściej czytam książki na telefonie, gdyż jest mi wygodniej. Wam również chciałam polecić tę opcję kiedy nie chce wam się iść do biblioteki lub księgarni.
Dziś chciałam zrecenzować wam książkę, w której totalnie się zakochałam. Bardzo mnie ona wciągnęła i przeczytałam ją w jeden dzień. Smutek, złość, radość to emocje które przeżywałam czytając. Nie raz na moim policzku pojawiły się łzy. Między innymi za to kocham książki, że mogę odczuwać to samo co bohater.
Przejdźmy do krótkiego opisu, który można znaleźć w internecie.


Od zawsze unikam jakiegokolwiek fizycznego kontaktu. Dotykać może mnie tylko mama, mój brat Jake i… Liam. Od ośmiu lat co wieczór chłopak z domu naprzeciwko zakrada się przez okno do mojej sypialni i zasypiamy niewinnie przytuleni. Gdyby Jake wiedział, że Liam spędza u mnie każdą noc, chybaby go zabił. Liam to największe szkolne ciacho. Szaleją za nim wszystkie dziewczyny, a on zmienia je jak rękawiczki. Nie mogę go rozgryźć. W dzień zachowuje się jak megadupek, a w nocy jest ciepły i kochany. Wiem, że nie mogę się w nim zakochać – związki Liama nie trwają dłużej niż kilka nocy…

Główna bohaterka - Amber miała trudne dzieciństwo. Nad jej rodziną znęcał się ojciec. Dziewczyna przez to często płakała, uspokoić ją mógł wtedy tylko Liam - przyjaciel jej brata. (W tym właśnie momencie chciałabym napisać coś więcej, ale nie chcę wam spoilerować, a niestety często mi się to zdaża :P)

Myślę, że jest to książka typowa dla nastolatek, po przeczytaniu jej każda z nas zapragnie takiej samej miłości, a naszym ideałem chłopaka zostanie cudowny Liam.

Spokojnie książce mogę wystawić ocenę 9/10 !! Jeden odejmuję, za zbyt krótką książkę i zbyt szybki rozwój akcji ;) 

W komentarzach napiszcie czy czytaliście już tę książkę, oraz napiszcie jaką polecacie ;) Myślę, że fajnie będzie wzajemnie sobie coś polecić :)
❤❤❤

7 komentarzy:

  1. Ah chciałabym takiego Liama :D ! Super książka :) Obserwuję!
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. great
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jej, ale zarówno opis jak i Twoja ocena bardzo zachęca :) Jak znajdę w jakiejś bibliotece to z chęcią przeczytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi cudownie! Uwielbiam takie romansowe książki ;p Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze, ale bardzo mnie zachęciłaś :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo słyszałam o tej książce :) Jak dokończę tą którą czytam obecnie to myślę, że przeczytam tą !
    Obserwuję i zapraszam do mnie na rewanżyk,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi źle się czyta na telefonie, za szybko męczą mi się oczy. O książce nie słyszałam i chyba też nie sięgnę bo to raczej nie moja tematyka :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń