piątek, 24 marca 2017

Haul zakupowy #3

Hejka! Już po raz trzeci możecie zobaczyć u mnie haul zakupowy. Tym razem w troszkę innej odsłonie. Koniecznie dajcie znać w komentarzu czy forma ubrania ubrań na siebie bardziej wam się podoba :) 



T- shirt kupiony w Sinsay. Cena ok. 20 zł.


T- shirt kupiony w House. Cena ok. 13 zł. 


T- shirt kupiony w New Yorker. Cena ok. 25 zł. 


Bluzka kupiona w New Yorker. Cena ok. 40 zł.


 Bluzka kupiona w Cropp. Cena ok. 7 zł. 


Bluzka z dżetami kupiona w Sinsay. Cena ok. 15 zł.


Sweterek kupiony w Cropp. Cena ok. 30 zł.


Bluzka kupiona w House. Cena ok. 30 zł.


Koszula kupiona w Cropp. Cena ok. 80 zł. 


Bluza kupiona w Sinsay. Cena ok. 30 zł. 


Bluza kupiona w Sinsay. Cena ok. 30 zł.


Bluza kupiona w House. Cena ok. 30 zł.


Sukienka kupiona w chińskim sklepie. Cena ok. 20 zł.

❤❤❤

23 komentarze:

  1. Ja uwielbiam bluzki z Sinsay'a, niedrogie i fajne jakościowo :) Sporo rzeczy kupiłaś, ja ostatnio nie miałam takiej okazji :D Koszula z Croppa świetna!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula urocza :d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się najbardziej T-Shirt z tęczą - lubię, kiedy rękawy T-shirtów są jednak trochę dłuższe ;)
    O, mam taką samą czarna bluzę :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku kocham sinsay'a mają super ubrania i małe rozmiary, czasem mam wręcz wrażenie, że idealne dla mnie haahaha. Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ile bluzek ty kupujesz ??
    Ale muszę Ci powiedzieć ,że ta bluzka z falbankami jest moim faworytem :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam ! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Bardzo dużo tych bluzek :) Wszystkie bardzo fajne, choć moje serce podbiła ta z falbankami <3 Śliczna! Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ciuszki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, dużo tego! Ciuszki z Croppa jak dla mnie wygrywają :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ale duże zakupy! Koszula i czarna bluza są świetne :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ciuszki z sinsay, są tanie a dobre i fajne! Świetne ciuszki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore zakupy. Super ciuszki zakupiłaś :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszulka z tęczą jest świetna, kupiłabym taką :D Sinsay to moja ulubiona sieciówka, zaraz za House'm :)

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie ciuszki sa swietne ;3 jak widac udane lowy :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej spodobała mi się ta bluzka z New Yorkera

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo rzeczy :) Ja ostatnio jestem taka zalatana, że nie pamiętam kiedy byłam na zakupach...
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Great haul, Dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  17. omg cool<3


    would you like to follow for follow ? let me know on my blog <3

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  18. widać, że zakupy Ci się udały, ubrania cudowne!


    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  19. O jaka śliczna koszula. Muszę iść do croppa i ją kupić.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakupy jak widać udane! Cudowne rzeczy♥
    Nie wiedziałam że w Housie mają takie ładne rzeczy *-* Zwykle omijam ten sklep szerokim łukiem, bo nic mi się tam nie podoba, ale te rzeczy które wynalazłaś są cudowne ♥
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że zakupy udane :D Czwarta i piąta bluzka podobają mi się najbardziej ;)
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń