sobota, 14 stycznia 2017

Haul zakupowy #2

Hej! Dziś po raz kolejny pokażę wam rzeczy, które sobie kupiłam. Szczerze to nie spodziewałam się, że haul zakupowy pojawi się tak szybko. Mimo wszystko bardzo cieszę się z tego powodu. Aktualnie we wszystkich sklepach są spore promocje, dlatego żal było nie kupować. Więc jeśli macie jeszcze trochę pieniędzy to pędzikiem do galerii na zakupy :P



Bluza z napisem kupiona w New Yorker . Cena ok 45 zł.


Bluza 'króliczek' kupiona w Cropp. Cena ok 70zł.


Spodnie bordowe kupione w Cropp. Cena ok 40 zł.


T-shirt kupiony w New Yorker. Cena ok 25 zł.


 Kardigan kupiony w New Yorker. Cena ok 30 zł.


Sweter (w rzeczywistości zielony ciemny kolor) kupiony w New Yorker. Cena ok 60 zł.

 ❤❤

20 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! Strasznie podoba mi się ta bluza "króliczek", zawsze o takiej marzyłam! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. No No widzę udane zakupy :D Świetne ubrania :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej się udały ;) Dziękuję :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bluza "króliczek" jest przeurocza! <3 Ja jestem za stara na takie ciuszki, ale w domu chętnie bym w takiej pomykała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ciepła także polecam każdemu zmarźluchowi :)

      Usuń
  5. Bluza słodka! :) Jednym słowem udane zakupy. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza jest totalnie w moim guście, tak samo, jak ten sweterek ostatni - widać, że zakupy bardzo udane ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluza króliczek wygląda na mega cieplutką:)
    Zakupy jak widzę były bardzo udane:) Też nie dałabym rady się oprzeć promocją:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę taka jest ;) Ojj bardzo udane ;)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Odpowiedziałam na Twoje LBA :)
    Udane zakupy :) Wyłowiłaś niezłe promocje. Ja też muszę się wybrać na polowania :P ^^ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - zapraszam również na bloga kolegi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ubranka. Uwielbiam kolor khaki :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń