sobota, 7 stycznia 2017

Bullet journal.

Hej! Dzisiejszy post poświęcony będzie bullet journalowi. Jeśli nie wiecie co to jest, zamieszczam króciutki opis : 

Bullet journal to system prowadzenia notesu z zapiskami opracowany przez Ryder Caroll. Sam autor mówi, że ten notes ma po prostu dobrze Wam służyć – ma być funkcjonalny, ma ułatwiać życie. Siła bulett journalingu tkwi w prostocie – żeby zacząć potrzebny jest papier i długopis, nic poza tym.

Szczerze mówiąc zauważyłam, że taki notes zakładają sobie zazwyczaj dorosłe kobiety, jednak tak naprawdę każdy sam sobie go personalizuje pod swoje upodobania. Dlatego postanowiłam go troszkę poprzekształcać i sama coś takiego założyć. Najlepsze w bullet journalu jest to, że każdego miesiąca mogę wszytko sobie zmieniać, usuwać co jest mi zbędne, a dodawać co chciałabym mieć. Mam nadzieję, że pomoże mi to w lepszej organizacji i dzięki temu o niczym nie zapomnę. Oby tak było. Założyłam go również dla statystyk. Chciałabym wiedzieć ile razy w miesiącu robię dane czynności, przeznaczyłam na to odpowiednie miejsce. 
W sklepach są specjalne notesy przeznaczone do bullet journala jednak ja nie mam ochoty wydawać przeszło stówy (chyba) na zwykły notes w grubej okładce z gładkimi kartkami. Ja kupiłam sobie zwykły 80 kartkowy zeszyt z gładkimi kartkami za nie całe 2 zł. Także jest różnica. Po za tym nie wiem czy bulett sprawdzi się u mnie ''w praniu''. Dlatego warto zacząć od zeszytu. Na zdjęciach możecie zobaczyć jak wyglądają u mnie poszczególne strony. Jeżeli chcecie zobaczyć więcej inspiracji to na youtube są filmiki tego typu. Przydatna była u mnie również strona pinterest. Można znaleźć tam mnóstwo inspiracji.
Mam taki pomysł, żeby za miesiąc zrobić post typu ''Miesiąc z bujo'', a kolejne posty o bulett wtedy gdy nastąpią jakieś zmiany. Co o tym myślicie? 
Ostrzegam iż nie mam talentu plastycznego, moje pismo jest okropne dlatego nie każdemu mój bulett przypadnie do gustu. Nie jest to dzieło sztuki, a coś co poprawia organizację.








 








A wy macie bulett journal, albo chociaż o nim słychaliście? Co sądzicie o takim własnym personalizowanym notesie? Przypadł wam do gustu?
 
❤❤❤

38 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że wyszedł Ci pięknie! Ja nie mam takiego talentu, dlatego też nie robię tego typu rzeczy :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się dziwię, że się wam podoba ;) U mnie z talentem też krucho :P

      Usuń
  2. Pierwszy raz o tym słyszę. Musze przyznać, że Twój bullet bardzo mi się podoba! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, ale sceptycznie do tego podchodzę. Pewnie po tygodniu rzuciłabym to w kąt :P

    http://hype-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto spróbować ;) Mam nadzieję, że u mnie ta metoda się sprawdzi :)

      Usuń
  4. Coś tam o nim słyszałem. Fajnie napisany post. Przy okazji gratuluje pierwszego tysiąca wyświetleń :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na zeszyt. Słyszałam już o takim, ale jakoś sama nie robiłam, ponieważ mam swój kalendarz. Myślę, że jak mi się skończy to sobie zrobię.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym.. ale to świetna sprawa. Wszystko tak starannie zrobione :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się sprawdzi ;)

      Usuń
  7. Fajnie Ci wyszedł! Ja na 2017 kupiłam sobie Planer 2017, który spełnia rolę kalendarza, ale również ma miejsce na notatki, na cele i postanowienia oraz jest cytat na każdy miesiąc i dzień! Zakochałam się w nim :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ci się podoba i sprawdza się w swojej roli to też fajnie ;) Ja w tym roku postanowiłam na pracę swoich rąk :D

      Usuń
  8. Nie mam takiego notesiku, ale wyszedł Ci genialnie:)
    Obyś nie zapomniała o jego prowadzeniu, bo może być naprawdę przydatny:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie zapomnę, oby :) Dziękuję :)

      Usuń
  9. Ale super pomysł! Musiało Ci to zająć dużo czasu, ale efekt jest super.
    obserwuję Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, trochę z tym zeszło, ale myślę że było warto :) Dziękuję ;)

      Usuń
  10. świetna sprawa! jestem pod wrażeniem :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wszystko wykonałaś końcowy efekt jest świetny brawoo :D
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo się cieszę, że się podoba ;)

      Usuń
  12. Choć bardzo fajnie byłoby stworzyć taki własny, ja stawiam na dobre i sprawdzone gotowe, niestety nie mam czasu by coś wykreować. Mimo to kiedyś może :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ! super pomysł !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze słyszę o tym ale wyszedł mega <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny dziennik ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń