wtorek, 20 grudnia 2016

Święta tuż tuż!!

Hejka! Jak wiecie do świąt zostało bardzo niewiele czasu, zaledwie kilka dni. Z racji tej chciałam aby na moim blogu pojawiło się tu również kilka postów w takiej świątecznej tematyce. Dziś prześlę wam troszkę inspiracji i pomogę wam poczuć ten klimat, choć pewnie już dawno go czujecie.
Czas na krótką wzmiankę co u mnie. Mianowicie MIAŁAM WYPADEK!! Spokojnie, to nic strasznego. Wczoraj rano wychodziłam z domu do samochodu, aby tata zawiózł mnie do szkoły.  Schodząc po schodach poślizgnęłam się. Kant schodu wbił mi się w nogę. Przez co mam dwie dziury w nodze i zakrwawione spodnie. Nawet tej przykrej sytuacji jest jeden pozytyw! Nie poszłam wczoraj do szkoły. Przez długi czas noga bardzo mnie piekła, ale już jest okey. Co prawda nie wygląda to za ciekawie, ale cóż zrobić. Taki mój los.



                                                                            





 

 ❤❤

8 komentarzy:

  1. Świetne świąteczne inspiracje:)
    Najważniejsze, że nic poważniejszego się nie stało, bo mogło się skończyć o wiele gorzej :/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całe szczęście nic ;) Choć od wczoraj mam dużego siniaka :P Ale i tak mogło być duużo gorzej ;)

      Usuń
  2. W te cudowne Święta Bożego Narodzenia życzę dużo miłości, przyjaźni, ciepła, spokoju i samych sukcesów. Najważniejsze w życiu jest to, aby pamiętać o drugim człowieku, pomagać i spełniać swoje marzenia.
    Pozdrawiam i wesołych świąt! :)
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :* Wzajemnie :)

      Usuń
  3. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąteczne dekoracje są wprost cudowne :)

    OdpowiedzUsuń