środa, 7 grudnia 2016

Nie poddawaj się!

Jestem człowiekiem jak my wszyscy, miewam wzloty i upadki. Jednak gdybym po każdym upadku się załamywała nie byłoby mnie tutaj teraz, kto wie co by ze mną było.. Pozwolę przytoczyć sobie bardzo fajny cytat ,,Padłaś? Powstań! Załóż koronę i zasuwaj!''. Identycznie jest w moim przypadku. Nigdy się nie poddaję! Są rzeczy z których jesteśmy lepsi i gorsi. Z wf-em nigdy sobie nie radzę, taka już jestem ciamajda :P Jednak staram się ćwiczyć i grać jak najlepiej potrafię. Nigdy nie będę mistrzem, jednak nikt nie wykluczył, że nie będę lepsza. Z tego co pamiętam w podstawówce bardzo przejmowałam się każdym złym odbiciem piłki, jednak teraz zmieniło się to, wszyscy wiedzą jaka jestem. Robię co mogę i nigdy się nie poddaję. Ty też to rób!!! Nie poddawaj się kiedy ci coś nie wychodzi. Jeżeli jesteś w czymś gorszy stawiaj sobie małe cele i próbuj do nich dążyć, a w ten sposób osiągniesz sukces. Najważniejsze to nie przejmować się tym co mówią inni, bo nie zawsze inni mają rację. Często nie robimy czegoś, bo co ludzie powiedzą. Starajmy się z tym skończyć! Ludzie nie przeżyją za nas życia, nie będą za nas szczęśliwi! Róbmy to co uważamy za stosowne. Dążmy do naszych celów, bo jak nie my to kto?
Pamiętajcie, że gdy coś nie idzie po waszej myśli nie przejmujcie się tym! Nie każdemu wszystko wychodzi od razu! Na pewne rzeczy potrzeba czasu, a jeśli coś wydaje się nierealne zrób tak by było przeszłością!!! Jednak zawsze pamiętaj o jednym: NIE PODDAWAJ SIĘ! Walcz, walcz do końca, jesteście wielcy. Serdecznie was pozdrawiam, buziaki :*






❤❤

24 komentarze:

  1. dokładnie nie można się poddawać ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. w 100% się zgadzam z tym co napisałaś- grunt to się nie poddawać, gdyż to jedyny sposób na osiągniecie zamierzonego sukcesu ;)
    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z wielką chęcią!

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś tego samego zdania ;) Taki układ jak najbardziej mi odpowiada ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. fajne są te hasła motywacyjne, dodają otuchy :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektórzy wolą się po prostu poddać, bo tak jest łatwiej. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Róbmy coś, aby to zmienić :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają ;)

      Usuń
  6. Lubię takie motywujące posty! W tym momencie zbieram siły, ale wstanę i wrócę silniejsza! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą się takie jeszcze pojawiać ;) Mam nadzieję, że często ;) Bardzo mądre słowa! :)

      Usuń
  7. Kocham takie motywacyjne hasła. Sama w pokoju mam ich wypisanych sporo.
    "Najważniejsze to nie przejmować się tym co mówią inni, bo nie zawsze inni mają rację." Strasznie spodobał mi się ten fragment posta :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Jest mi naprawdę miło czytać, że jesteście tego samego zdania ;)

      Usuń
  8. Mam podobnie z wf-em ale się staram i nie poddaje :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post - motywujący :). Czasem mam takie chwile, że myślę, że już nie dam rady, ale trzeba wziąć się w garść, bo przecież nikt za nas tego nie zrobi. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie kochana! Również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Świetnie motywujący post *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie! "Never give up" :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń