piątek, 30 grudnia 2016

Moje cele na rok 2017

Jak każdy z nas ja również mam pewne cele, postanowienia noworoczne. Częścią z nich się z wami podzielę, jednak pewne z nich są moimi osobistymi, które nie chcę aby wyszły na światło dzienne. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.

1. Rozwinąć bloga. - Pisząc to chodzi mi o regularne dodawanie postów i zmiany w szablonie. Oczywiście  bardzo fajnie by było gdyby was tu jeszcze przybyło, choć mimo to jestem wdzięczna za każdego z was.

2. Uważać na słownictwo. - To również jest dla mnie ważne. Często w złości mówię słowa, których potem żałuje. Często zdarza mi się komuś odpyskować, bywam naprawdę chamska momentami. W tym roku chciałabym to u siebie poprawić. 

3. Dobrze napisać testy gimnazjalne. - Mój główny priorytet w przyszłym roku. Jest to dla mnie okropnie ważne, bo wiem, że to już w pewien sposób zaważy na mojej przyszłości. 

4. Dostać się do dobrej szkoły. - Ten punkt jest również powiązany z punktem poprzednim. Oba są dla mnie jednakowo ważne. Jeszcze nie wiem dokładnie gdzie chcę iść, jednak bardzo chcę się dostać tam gdzie jest dobry poziom i w szkole nie uczą się ''tumany'. Mam nadzieję, że tak się stanie. 

5. Otworzyć się na ludzi. - Nikt z was pewnie nie wie, ale jestem bardzo nieśmiała. W tym roku myślę, że jest odpowiedni czas, aby z tym trochę powalczyć.

6. Zacząć ćwiczyć. - To postanowienie ma chyba każda dziewczyna każdego roku. Przyznajcie się, że zawsze sobie mówicie ''Od początku roku będę ćwiczyć'', ''Od początku roku zapisze się na fitnes''. Tak jest po prostu zawsze.

7. Przestać jeść słodycze. - Która dziewczyna mówi to sobie co roku? Chyba każda. Jednak większości z nas nigdy to się nie udaje. Przychodzą takie dni w miesiącu gdzie nic prócz czekolady nie pomoże. To na pewno przez to. Oby ten rok choć pomógł mi ograniczyć jedzenie słodyczy.

8. Przestać jeść fast-foody. - Ten punkt tak jak i poprzedni rzadko nam się udaje. Od czasu do czasu każda z nas ma smaka na jakiegoś kebaba czy cokolwiek.

9. Więcej czytać. - Czytać książki bardzo lubię, nie jest dla mnie karą gdy mam przeczytać jakąś książkę- wręcz przeciwnie, sprawia mi to przyjemność. Wspominam o tym, ponieważ ostatnimi czasy bardzo mało czytam- w ogóle, to wszystko przez brak czasu. W tym roku postaram się wygospodarować go jak najwięcej.

10. Oszczędzać. - Chodzi mi tu bardziej o to, abym nie wydawała pieniędzy na głupoty. Często zdarza mi się kupić coś, czego nigdy nie założę/użyję. Więc w tym roku muszę bardziej zastanawiać się czy dana rzecz jest mi potrzebna czy też nie. Nie twierdzę jednak, że oszczędzanie również przyda mi się w tym roku.

❤❤❤

20 komentarzy:

  1. Mi się udało odstawić czekoladę - innym słodyczom jakoś nie potrafię powiedzieć "nie" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko gratuluję!! Ja nie mogę oprzeć się niczemu co słodkie :P

      Usuń
  2. Życzę powodzenia, wytrwałości i determinacji ;) Będę trzymała za kciuki ;) Ja też zamierzam więcej czytać :D O otwieraniu się na nowych ludzi nie pomyślałam, ale to jest chyba dobre postanowienie. Też jestem bardzo nieśmiała ;) Pozwolisz, że skradnę to postanowienie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) Tobie również powodzenia ;) Kradnij śmiało, będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  3. Fajne postanowienia , powodzenia w ich realizowaniu :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ambitne zadania. Ja też mam kilka. Powodzenia :).

    Zapraszam MECENASKA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również powodzenia ;) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tobie również powodzenia ;) Dziękuję :)

      Usuń
  6. życzę Ci, żeby chociaż większość postanowień Ci się spełniła! :)
    ja zawsze mam problem z ich realizacją

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak będzie choć początek roku nie rokuje dobrze :P Dziękuje :)

      Usuń
  7. I hope you can achieve all your goals. A happy 2017.
    I'm following you, if you like my blog follow me too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You also happy new year! Thank you :)

      Usuń
  8. Moim głównym celem jest rozwinąc bloga :) Pozdrawiam i zapraszam, odwdzięczam się za każdą obserwację : Mój blog

    OdpowiedzUsuń