sobota, 17 grudnia 2016

Liebster Blog Award :)

Serdecznie dziękuję Monice z bloga https://malinowa-panna.blogspot.com/, która nominowała mnie do LBA. Monika ułożyła kreatywne i ciekawe pytania, na które postaram się dziś odpowiedzieć.
Jeżeli ktoś nie wie co to jest Liebster Blog Award, w skrócie wam wytłumaczę ;)

Zadanie polega na odpowiedzi na 11 pytań wymyślonych przez osobę która nominowała Waszego bloga. Następnie należy nominować kolejne 11 blogów, poinformować je o tym i zadać swoje 11 pytań. Nie można nominować bloga, który Cię nominował a także takiego, który ma więcej niż 200 obserwatorów. 

1. Czy kiedykolwiek hejtowałaś jakiegoś bloga, co sądzisz o hejtach?
Jestem osobą, która bardzo nie lubi słuchać jak ktoś obraża i poniża innych, dlatego sama również  tego nie robię. Wręcz brzydzę się hejtem. Staram się bronić hejtowane osoby na tyle ile mogę. Hejty były, są i będą, ale możemy je choć trochę zwalczyć. Możemy choć trochę wpłynąć na hejterów.

2. Jakie kolory szablonów najbardziej lubisz na bloggerze?
Jak pewnie widać mój blog ma białe tło. Odpowiedź jest prosta- biały.

3. Podoba Ci się obecny wygląd twojego bloga, jeśli nie to co chcesz w nim zmienić ?
Nie,  nie jestem z niego zadowolona, ale najważniejsza jest treść. To prawda nie jest on zrobiony na ''odwal się'', wręcz przeciwnie- starałam się. Mam nadzieję, że jakoś uda mi się tu coś pozmieniać jednak pierwsze muszę się pewnych rzeczy nauczyć. Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku zmieni on choć trochę swój wygląd- bardzo mi na tym zależy. Chcę w nim zmienić bardzo dużo, dlatego nie będę wymieniać.

 4. Czy twoja rodzina/ znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?       
Znajomi wiedzą, że prowadzę, ale nie znają tytułu :P Rodzina nie wie nic. Na chwilę obecną nie ma się czym chwalić dlatego myślę, że ta wiedza nie jest im niezbędna.

5. Co sprawiło, że założyłeś/założyłaś bloga?

Blogów w mojej karierze miałam już mnóstwo. Trochę skłoniła mnie do tego nuda. Większą rolę odegrała tu jednak moja koleżanka, która tak samo jak ja miała już w swojej karierze mnóstwo blogów. Założyła ona kolejnego bloga, bardzo mi się on spodobał, trochę jej pozazdrościłam i również nie chciałam być gorsza. Obecnie Marysia nie dodaje już na niego postów, dlatego nie będę dawać linka. Uwielbiam także pisać- opowiadania i wszystko inne. Lubię wyrażać swoje zdanie. To również odegrało tu dużą rolę.


6. Co najbardziej lubisz na blogerze?
Odpowiem na to pytanie podwójnie. Blogger lubię za prostotę, jest naprawdę łatwy w obsłudze. Miałam bloga na innej stronie i wogóle nie wiedziałam jak cokolwiek się tam robi. Był to dla mnie po prostu kosmos. Bloggera lubię również za to, że poznałam dzięki niemu kilka wartościowych dla mnie osób. Można powiedzieć, że blogger łączy ludzi ;)


7. Malujesz się na co dzień, jeśli tak to jakich kosmetyków używasz?
 Na co dzień się nie maluję, ponieważ w mojej szkole jest to zabronione. Maluję się tylko na ważniejsze uroczystości, ale to również bardzo rzadko. Nie bardzo lubię się malować, może dlatego, że nie potrafię :P

8. Jak powstała twoja nazwa na bloga ?
 In love with dreams jak pewnie wiecie oznacza zakochana w marzeniach. Blog nie ma określonego tematu, dlatego chciałam dać jakąś neutralną nazwę. A ja taka jestem- zakochana w marzeniach. Osobiście na nazwa bardzo mi się podoba.

9. Co myślisz na temat osób, które zakładają blogi tylko dla pieniędzy?
Jak dla mnie to jest bez sensu. Bloga powinno się prowadzić z pasji, a nie dla pieniędzy. Oczywiście jeżeli bardzo lubisz to robić i jest to twoje hobby możesz na tym zarobić. Jednak pisanie dla samego hajsu to jak dla mnie porażka!


10. Ile schodzi Ci napisanie posta na blogu?
Hmm.. Trudne pytanie.. Zależy jaki to jest post, ale zazwyczaj jest to przeszło pół godziny. Czasami nawet przeszło godzinę, zależy od tematu ;)

11.Odpisujesz na wszystkie komentarze ?
Tak! Staram się również robić to bardzo szybko. Dodam również, że wchodzę w każdy link z waszymi blogami i staram się każdy komentować.


Nominuję następujące blogi :
Blackely
By gigis 
Szwajka
Mavselina

Małgosia na internecie
Ludzie samotni
Luxjulia
Malinowy notes
Sandra Busz
Veronika
Dark Blonde

 (Jeżeli którąś z nazw napisałam źle, bardzo przepraszam.. Powiadom mnie o tym w komentarzu, a poprawię swój błąd.)


A oto moje pytania: 
1. Skąd pomysł na nazwę twojego bloga?
2. Co sprawiło że zajęłaś się blogowaniem?
3. Czy jest to twój pierwszy blog , a jeśli nie to o jakiej tematyce były poprzednie?
4. Co najbardziej lubisz w blogowaniu, a co Cię najbardziej irytuje?
5. Jaki jest twój ulubiony blog?
6. Czy przez bloga poznałaś kogoś z kim utrzymujesz stały kontakt?
7. Który post cieszył się na Twoim blogu największym powodzeniem i zainteresowaniem?
8. Jak opisałabyś się w kilku słowach?
9. Jaki jest twój ulubiony film, który możesz oglądać wielokrotnie?
10. Czego się boisz?
11. Co ci w życiu najbardziej sprawia przyjemność?

 ❤❤

20 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą, blog to nie pieniądze a pasja, robienie czegoś generalnie wbrew sobie i żeby się wybić - totalna głupota.
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym, że w LBA nie można nominować blogów powyżej 200 obserwatorów. Ale jak to> Już nikt nie może mnie nominować? ;)
    W mojej szkole można się malować, ale nadal nie robię tego zbyt często, bo po prostu nie mam na to rano czasu ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu przyznam się bez bicia, że zasady skopiowałam od innej blogerki ;) Wcześniej o niczym takim nie wiedziałam i musiałam się doinformować ;) Jeżeli to błąd to przepraszam :) U nas niestety albo stety jest zakaz ;) Chociaż nawet jeśli mogłabym się malować za pewne robiłabym to rzadko ;)

      Usuń
  3. great!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całego serduszka ci dziękuję,że mnie nominowałaś. Myślę,że odpowiem na nie w następnym tygodniu w czwartek tak mi najbardziej odpowiada. pozdrawiam.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;) Na pewno zerknę na twoje odpowiedzi, bardzo mnie to ciekawi ;) Jest mi naprawdę miło, że odpowiesz na pytania :)

      Usuń
  5. U mnie rodzice, nie wiedzieli dość długo o blogu, gdy im powiedziałam zaczęli mnie wspierać i pomagać! :)

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że miałaś w nich wsparcie :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, mam nadzieję, że odpowiesz jak najszybciej :)

      Usuń
  7. Bardzo mi miło, że zdecydowałaś się wziąć udział w zabawie, świetne odpowiedzi. Moi rodzice też na razie nie wiedzą o tym,że prowadzę bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za nominację :) Z ogromną przyjemnością odpowiedziałam na twoje pytania ;)

      Usuń
  8. Nie można nominować osoby, która ma więc niż 200 obs? Nie słyszałam wcześniej o tym :D Wydawało mi się, że ta zabawa jest dostępna dla wszystkich. Bardzo lubię czytać lba, można się wiele ciekawostek o blogerze dowiedzieć, naprawdę super pytania ale jeszcze lepsze odpowiedzi :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wcześniej napisałam zasady skopiowałam od innej blogerki. Wcześniej nie miałam o niczym takim pojęcia.
      Jeśli to błąd to przepraszam ;)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Bardzo dziękuję za nominację :) Chętnie zrobię taki post u siebie po raz kolejny :D Na wiele pytań odpowiedziałabym tak jak Ty. Z mojego otoczenia nikt nie wie o tym, że prowadzę bloga i szczerze to wolę żeby się nie dowiedzieli. Nie możecie się malować do szkoły? Troszkę dziwne, chociaż według mnie tak właśnie powinno być...Jak widzę ile niektóre dziewczyny tapety na siebie nakładają to się słabo robi. Bardzo sztucznie to wygląda. Ja używam podkładu, korektora, tuszu i to według mnie wystarczająco. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;) Bardzo mi miło, że chcesz odpowiedzieć na moje pytania ;) Niestety tak jest.. Rok temu zabronili tam telefony na przerwach używać, ale i tak nikt tego nie przestrzega :P
      Jak już się maluję to tak samo jak ty, bardzo delikatnie ;)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Hej! Mamy dla Ciebie propozycję współpracy. Jeśli masz ochotę, skontaktuj się z nami na adres mailowy: polandmarketing@rabble.se. Pozdrawiam serdecznie, Karolina Adamek.

    OdpowiedzUsuń