sobota, 10 grudnia 2016

Haul zakupowy #1

Hej! Dziś po raz pierwszy na moim blogu pojawi się haul zakupowy :) Mam nadzieję, że się cieszycie, ja bardzo. Pokaże wam kilka rzeczy ze sklepów sinsay i house. Ceny, które wam podam nie będą dokładne, ponieważ dokładnie nie pamiętam. Zakupy były robione w czarny piątek dlatego co nieco w nich mogło się pozmieniać ;) Rzeczy, które wam zaprezentuje powinny być nadal w sklepach ;) Dobra, ja już nie przedłużam- zaczynajmy :)



 T - shirt w motylki kupiony w sinsay. Cena ok. 10 zł.


 T - shirt z napisem kupiony w sinsay. Cena ok. 20 zł.


T - shirt z uśmiechami kupiony w sinsay. Cena ok. 30 zł.


Bluzka bordowa z dżetami  kupiona w sinsay. Cena ok. 30 zł.


Spodnie dresowe kupione w sinsay. Cena ok. 50 zł.


Przedłużany sweter z kieszeniami kupiony w sinsay. Cena ok.50 zł.


 T - shirt w paseczki z kieszonką  kupiony w house. Cena ok. 25 zł.


T - shirt w paseczki z kieszonką i napisem kupiony w house. Cena ok. 30 zł.

To wszystko co chciałam wam pokazać ;) Nie jest tego jakoś dużo, jednak nigdy nie robię jakiś mega dużych zakupów. Wolę sobie częściej coś kupić ale w małych ilościach. Jak widzicie najwięcej było t- shirtów, ale to dlatego, że tego nigdy nie za wiele. Teraz znów poluje na jakiś dłuższy sweter, kardigan więc jeśli macie coś do polecenia prosiłabym o zostawienie linku. W miarę przystępnej cenie.

 ❤❤

36 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy, obserwuję ❤

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja również obserwuje ;)

      Usuń
  2. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa ten sweterek po prostu cuudny 💜💜
    Może obs za obs, jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu Anishia0144.blogspot.com 😄😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest megaa milusi ;) Już obserwuje :)

      Usuń
  4. Fajne rzeczy!

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem ciekawe, lubię takie zwykłe proste T-shirty :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również takie uwielbiam :) Kupuję każdy,który mi się podoba ;)

      Usuń
  6. Fajne t-shirty ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. widze, ze zakupy jak najbardziej udane :D
    najbardziej do gustu przypadl mi ten szary sweterek ;)

    nowy post, odwdzięczam się za obs
    http://justemsi.blogspot.com/2016/12/soft-grunge-sound.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta bordowa bluzka jak i uśmiechnięty t-shirt :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy! Bardzo lubię robić zakupy w sinay, ceny bardzo atrakcyjne, a produkty bardzo fajne :)
    Obserwuję!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej do mnie przemawiają właśnie ceny :P
      Dziękuję ;)

      Usuń
  10. Super haul! uwielbiam wpisy tego typu bo się mogę zainspirować i wybrać na zakupy :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zakupy, śliczne te bluzeczki <3 Obserwuje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. T-shirty z SinSay mają zawsze fajne nadruki ;) No i są tanie ;) Sweterek w moim ulubionym kolorze sweterkowym, ale ja jednak wolę krótkie ;) Chyba jestem za niska do tych długich :D Czuję, że mnie przytłaczają :D
    Obserwuję ;)
    wredna-z-wyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również do wysokich nie należę, ale na całe szczęście nie wyglądam w nim źle ;) Także myślę, że są one dla każdego, wzrost nie może nas ograniczać ;)

      Usuń
  13. Super rzeczy , jednak najlepszy chyba szary , długi sweterek :)!

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest śliczny i mega milusi :)

      Usuń
  14. Szary sweterek jest naprawdę cudowny :)
    Obserwuję!
    https://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam ten pierwszy T-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo często go noszę, nawet teraz mam go na sobie :P

      Usuń