sobota, 3 grudnia 2016

DIY#1 - Mikołaj w kominie :)

Hejka! Dziś przychodzę do was z pierwszym DIY na moim blogu. Pokażę wam jak wykonać śmiesznego Mikołaja w kominie. Na wstępie chciałam poinformować, że tło zdjęć jest tragiczne, nie mam pojęcia gdzie robić zdjęcia. To było w sumie dla mnie najtrudniejsze- nie wykonanie Mikołaja, lecz same zdjęcia. Mimo wszystko mam nadzieję, że spodoba wam się moja propozycja.

Do wykonania potrzebujemy:
- Rolka papieru toaletowego,
- Czerwona i czarna kartka papieru,
- Kawałek białego papieru i okładki po bloku,
- Ciemny pisak,
- Korektor,
- Ołówek,
- Klej,
- Nożyczki,
- Linijka.



1. Z czerwonej kartki papieru wycinamy prostokąt o wymiarach naszej rolki. Ja wycięłam o szerokości 8,6 do końca kartki. Następnie na wyciętym prostokącie ciemnym flamastrem rysujemy cegiełki.




2. Całość przyklejamy do rolki.




3. Wycinamy pozostałe części: worek (biała kreska to korektor), buty, prostokąty piernik oraz coś podobnego do chmurki.




4. Elementy odpowiednio łączymy, przyklejając je.




5. Elementy przyklejamy do wcześniej zrobionego komina. Całość wygląda następująco :






Jak pewnie widzicie efekt końcowy jest śmieszny, ale mi takie coś bardzo się podoba ;)
Wykonanie takiego mikołaja zajęła mi około 15 minut ;) Robienia zdjęć w to nie wliczam.
Jeżeli chodzi o jakość zdjęć mam nadzieję że coś wymyślę. Postaram się zrobić jakoś tło, zobaczymy co z tego wyjdzie. 
Ze swojej strony życzę miłej pracy i udanego weekendu. Do zobaczenia, już niebawem. Buziaki :*
(Jeżeli coś jest dla was niejasne, napiszcie w komentarzu, postaram się pomóc.)

    ❤❤❤

2 komentarze: