niedziela, 4 grudnia 2016

Biegnąc za marzeniami.

Hejka! Jak widać po nagłówku dziś porozmawiamy sobie o marzeniach. Jestem osobą, która bardzo dużo marzy. Mam wiele marzeń od możliwych do spełnienia do nierealnych, jednak nie wypisuję ich z listy. Jestem zdania, że zawsze trzeba mieć nadzieję i jeśli będziemy czegoś baaardzo, baaardzo pragnąć to to się po prostu spełni. Marzenia nie spełniają się same, dlatego czasami warto im pomóc. Marząc o nowym telefonie nikt nie przyjdzie pod nasze drzwi i nie powie : Proszę to telefon, o którym marzyłeś! Tak się po prostu nie stanie. Jeśli marzymy o czymś dążmy do realizacji tego celu.
,,Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia.'' Zgadzam się z tym w 100%!
Jednym z moich marzeń jest w przyszłości mieć rodzinę: męża, dzieci, psa, kota. Inne z moich marzeń to podróże i poznawanie świata. Jest wiele państw i miast, które muszę odwiedzić. Niektóre te państwa odwiedzę na pewno, jednak ile nich będzie- nie wiem, ale nie przestaję marzyć.
Marzenia dodają do mojego życia mnóstwo radości. Wyobrażając sobie przyszłość wiem, że muszę do niej dożyć. Wszyscy SPEŁNIAJMY SWOJE MARZENIA!









❤❤

8 komentarzy:

  1. Super post, trzeba wierzyć i dążyć do spełnienia marzeń!
    Mój kanał na YouTube!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Cieszę się, że ktoś myśli tak jak ja :)

      Usuń
  2. Oczywiście zgadzam się ze wszystkim co napisałaś. Warto mieć marzenia, spełniać je. Gdyby spełniały się same - ot tak, nie miałoby to sensu. Każdy miałby wszystko i zero satysfakcji. Jeżeli osiągniemy cel, uda nam się zrealizować jakieś pragnienie, wtedy jesteśmy dumni z siebie, a uczucie, że osiągnęliśmy to naszą ciężką pracą jest cudowne ;) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądre słowa :)
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. O tak! Marzenia są najważniejsze! :D


    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie myślenie mi się podoba! :)

      Usuń
  4. Jesli przestaniemy wierzyć w marzenia to po co mielibyśmy chcieć życ, nie miałoby to sensu. Świetny post, mądre słowa ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń