niedziela, 27 listopada 2016

Jestem stylistką!

Hejka! Nie było mnie tu kilka dni.. Wszystko wam wyjaśnię. Przez te ostatnie dni miałam bardzo mało czasu. Nauki było sporo, a po za tym musiałam załatwić swoje sprawy rodzinne. W końcu nadszedł weekend. Mam trochę więcej czasu dlatego napiszę sobie kilka postów na zapas w razie gdybym znów nie miała czasu. Także spokojnie będę się tu pojawiać. Wiem, że nikt tego nie czyta, ale zrobię to dla siebie. Bardzo lubię pisać opowiadania jednak z niewiadomych przyczyn tego nie robię. Miałam nawet blog z samymi opowiadaniami jednak to nie wypaliło. Pisanie na siłę nie miało sensu. Oczywiście zamieściłam tam kilka postów. Kiedyś na pewno pojawi się tu jakaś moja praca. Kolejnym blogiem zmuszającym mnie do pisania był blog o problemach. Wypowiadałam na nim swoje zdanie na dany temat, to jednak również nie wypaliło. Nie długo również pojawi się tu coś tego typu. Ten blog będzie połączeniem moich pozostałych.
Dobra, dziś nie miałam o tym pisać. Chciałam zamieścić wam kilka moich stylizacji z allani, na którym w miarę jestem aktywna. (ZDJĘCIA NIŻEJ)
Aaaa ostatnio wpadłam na pomysł, żeby dodać tutaj jakieś DIY świąteczne. Co wy na to? (I tak jakieś się pojawi). Pomyślałam, że w tym roku sama zrobię sobie jakiś kalendarz adwentowy, jednak co z tego wypali sama nie wiem. Jakieś ozdoby na pewno zrobię także oczekujcie








 Moje konto na allani: http://allani.pl/profil/kotkatk

Jeżeli czytasz ten wpis lub całego bloga koniecznie odezwij się w komentarzu :) Napiszcie jakie macie hobby oraz co sądzicie o stylizacjach ;)
  
   ❤❤❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz