sobota, 26 listopada 2016

In love with dreams - trochę o autorce :)

Hejka! Mam na imię Małgorzata. Obecnie mam 15 lat. Urodziłam się 22 września, przez co bardzo lubię tę datę. Jest to mój któryś już blog, za każdym razem tracę zapał. Za każdym razem mam nadzieję, że to właśnie to, że to właśnie ten blog. I szczerze? Teraz też mam taką nadzieję..
Dobra ten post nie jest o tym, jest o mnie. W wolnym czasie robię to co zwykła nastolatka. Słucham muzyki, oglądam seriale, śpię. Od czasu do czasu piszę również opowiadania i tworzę stylizację na allani. Myślę, że jestem miłą dziewczyną jednak lubię stawiać na swoim (jestem uparta). Potrafię pokazać różki i udowodnić swoją rację. Nie daję się nikomu sobą rządzić, bo sama lubię to robić. W następnych wpisach, a mam ogromną nadzieję, że takie będą pojawiać się często dowiecie się o mnie więcej. Jak każda nastolatka mam też kompleksy, jest wiele rzeczy, które chciałabym w sobie zmienić.. Dobrze wiem, że stwórca nie był dla mnie łaskawy, ale trudno.. Widocznie miałam mieć w życiu trudniej..
Jak sama nazwa wskazuje blog będzie o tym co lubię, o tym o czym marzę, co mi się podoba, a także o moich przemyśleniach. Mam nadzieję, że ktoś będzie czytał moje wypociny ;)


Moje konto na allani: http://allani.pl/profil/kotkatk




  ❤❤❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz