środa, 30 listopada 2016

Będą DIY!

Hejka! Dzisiejszy post będzie króciutki. Decyzja postanowiona! Będzie DIY na moim blogu. Na początku (cały grudzień) będą pojawiać się świąteczne, a później co jaki czas inne.
Pomysłów mam mnóstwo, także czekajcie. Mam nadzieję, że jakoś będzie mi to wychodzić. Muszę pamiętać by na bieżąco robić zdjęcia (z tym może być ciężko). Pewna jestem jednego - będą to bardzo proste w wykonaniu pomysły. Nie mam w domu jakiś specjalnych rzeczy do robótek ręcznych także będę posilać się tym co mam, dlatego będą to również tanie pomysły.
Oczekujcie, bo już niedługo pojawi się pierwszy post z tej serii :) Chciałam aby pierwsze DIY było 1 grudnia jednak dziś mam zbyt dużo nauki i jest to niestety nie możliwe :( Przykro mi ;)
Jeżeli mi się uda to pojawi się w piątek lub sobotę ;)
Pozdrawiam :*
     ❤❤❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz